مزایای فنی موبوتیکس

ارسال شده توسط مسعود بیات <۲۵/۰۱/۱۴۰۰ ۰۲:۱۴ بعد از ظهر

دوربین های High Tech موبوتیکس، دامنه وسیعی از قابلیت های ارزشمند را خلق کرده اند. مشتریان ایرانی این برند آلمانی می توانند برای استفاده از تمامی مزایای دوربین خود، از همکاران ما در چشم برتر کمک بگیرند. برخی از این مزایا از قرار زیر هستند:

1. بهره گیری از فناوری اسکن به روش Progressive به جای روش معمولیHalf-Frame  : سنسور مگاپیکسلیو پردازش تصویر در داخل دوربین ها به همراه سیستم دیجیتال کنترل نور در تصاویر سبب ارایه تصاویر بسیار زنده با رنگ های واقعی می گردد.

2.
جبران نور پس زمینه در شرایط تابش نور از پست سر: با اتکا به سیستم Exposure Window در شرایط تابش نور از زوایای مختلف ، تصویری واضح و واقعی را در اختیار خواهید داشت.
 
3.
استفاده از دوربین های دوبل (Dual Camera): بهره گیری از این فناوری امکان ارایه قابلیت تصویر و یا ارایه یک تصویر 180 درجه پانوراما (Panorama) را ایجاد می کند.

4.
ذخیره سازی بلند مدت تصاویر با کیفیت بالا: قابلیت تشخیص رویدادها و همچنین حافظه داخلی دوربین ، امکان ظبط تصاویر 40 دوربین را با کیفیت بسیار بالا تنها بر روی یک کامپیوتر مهیا می سازد.

5.
نمایش تصاویر زنده ، ظبط تصاویر و جستجو در تصاویر ظبط شده به صورت همزمان: ارسال تصاویر زنده برای چندین کاربر ، ظبط همزمان کلیه تصاویر و جستجو در تصاویر ظبط شده براساس رخدادهای مختلف و دسترسی به آنها از هر کجای دنیا.

6.
اشغال پهنای باند کم: فرمت اختصاصی MxPEG و قابلیت بافر کردن داخلی توسط دوربین ها (Video buffering inside) از جمله دلایل کاهش پهنای باند مورد نیاز می باشد.

7.
متوقف نگردیدن ظبط تصاویر در زمان قطع بودن شبکه: با بهره مندی از حافظه داخلی (تا 128 گیگابایت) دوربین ها ، در زمان قطع بودن شبکه نیز عملیات ظبط و ذخیره سازی تصاویر ادامه می یابد.

8.
عدم نیاز به پشتیبانی و نگهداری: عدم استفاده از قسمت های متحرک و مکانیکی بخصوص برای تغییر وضعیت دوربین از حالت تصویر برداری در روز به شب ، باعث طولانی گردیدن عمر دوربین و عدم نیاز به پشتیبانی و نگهداری آن می باشد.

9.
ارتباط صوتی از طریق بستر شبکه: امکان برقراری ارتباط صوتی همزمان و همچنین امکان ارسال هشدار (alarm) بر اساس SIPtelephony.

10.
بهره مندی از نرم افزار قدرتمند  MX Management Center: قابلیت هایی همچون پشتیبانی همزمان از دو مونیتور ، قابلیت نمایش جانمایی دوربین ها بر روی نقشه ساختمان ، جستجوی هوشمند رخدادهای گوناگون و پشتیبانی از دوربین های PTZ از جمله قابلیت های این نرم افزار می باشد که بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.
 
11. تنها دوربين هاي موجود در بازار با زاويه ديد 360 درجه افقي و 180 درجه عمودي با لنز Hemispheric
12. قابلیت تفکبک تصویر 6 مگاپیکسل

13. عدم استفاده از هیچگونه قطعه مکانیکی در دوربین

14. دارای سنسور صدا و قابلیت واکنش بر اساس تغییر در صدای محیط 
15. دارای سنسور حرارت و قابلیت واکنش بر اساس تغییر در درجه حرارت محیط

16. دارای سنسور حرکت و قابلیت واکنش بر اساس تشخیص حرکت در نقاط مختلف تصویر

17. دارای میکروفون و اسپیکر داخلی دوطرفه و امکان پیجینگ

18. قابلیت استفاده از لنزبا زوایای دید متفاوت (لنز 11 تا لنز 270)
19. امکان نمایش تصاویر زنده , ضبط تصاویر و جست و جو در تصاویر ضبط شده به صورت همزمان

20. متوقف نگردیدن ضبط تصاویر در صورت قطع شدن شبکه

21. عدم نیاز به
 DVR و کاهش هزینه پروژه




تعداد نظرات :0