دلایل انتخاب موبوتیکس

ارسال شده توسط مسعود بیات <۲۵/۰۱/۱۴۰۰ ۰۲:۰۳ بعد از ظهر

موبوتیکس به عنوان پیشگام و پیشرو در فناوری دوربین های شبکه ای و سیستم های پیشرفته حفاظتی و اسکن تصویری در دنیا و به عنوان برترین عرضه کننده دوربین های مگاپیکسلی جهان توانسته سهم 60 درصدی فروش بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

چرا موبوتیکس؟

1.
كاهش تعداد دوربین های مورد نیاز: با وجود یک دوربین با رزولیشن بالا می توان تمام فضای یک اتاق را با ظبط کلیه جزئیات پوشش داد. به عنوان مثال می توانید تعداد 1536 خط افقی در تصویر یک دوربین MOBOTIX را با تعداد 288 خط مربوط به یک دوربین معمولی با رزولیشن CIF مقایسه کنید. افزایش رزولیشن تصاویر باعث کاهش تعداد دوربین های مورد نیاز خواهد شد.
2.
کاهش هزینه های مربوط به نصب و اجرا: افزایش تعداد دوربین ها علاوه بر صرف هزینه مربوط به خود دوربین ، منجر به تحمیل شدن هزینه های جانبی مانند کابل ، داکت کشی ، لوازم مصرفی ، اعمال تغییرات فیزیکی در ساختمان ، هزینه های نصب و ... خواهد شد که اجتناب ناپذیر است. اما MOBOTIX با کاهش دوربین های مورد نیاز ، توانسته این هزینه ها را به حداقل ممکن برساند.
3.
کاهش حجم حافظه مورد نیاز: تکنولوژی تمرکز زدایی بکارگرفته شده در دوربین های MOBOTIX باعث کاهش فشار وارده به کامپیوتر مرکزی و متعاقبا کاهش حافظه مورد نیاز برای ظبط تصاویر تا میزان 10 برابر می باشد. این فناوری را ذخیره سازی هوشمند تصاویر می نامند.
4.
کاهش هزینه های مربوط به ظبط تصاویر: بر اساس سیستم تخلیل رخدادها ، میزان فریم های ظبط شده در ثانیه بر اساس نوع رخداد متغیر بوده و منجر به استفاده بهینه از فضای حافظه می گردد.
5.
عدم نیاز به برق و تغذیه اضافی: با تکیه به قابلیت PoE (انتقال برق بر روی کابل شبکه) و همچنین مجهز بودن دوربین ها به سیستم ضدبخار و قابلیت کارکرد در زمستان بدون نیاز به هیتر باعث کاهش شدید هزینه های مربوط به کابل های انتقال برق و همچنین کاهش هزینه های مربوط به برق مصرفی می باشد.
6.
کاهش هزینه های برق اضطراری: توان مصرفی بسیار پایین دوربین ها (درحدود 3 وات) و عدم نیاز به برق اضافی در جهت کارکرد و گرمایش باعث کاهش شدید هزینه های مربوط به UPS مورد نیاز برای پشتیبانی از سیستم می گردد.
7.
کاهش هزینه های پشتیبانی و نگهداری: بهره گیری از کاورهای محافظ از جنس فایبرگلاس تقویت شده و همچنین عدم استفاده از المانهای مکانیکی مانند اتوآیریزهای مکانیکی باعث افزایش طول عمر دوربین ها و عدم نیاز به صرف هزینه های تحمیلی برای پشتیبانی و نگهداری آنها می گردد.
8.
رایگان بودن نرم افزار و License مربوطه: آخرین نسخه نرم افزار بدون هیچ محدودیتی در دسترس کاربران بوده و بدین ترتیب باعث صرفه جویی در هزینه نرم افزار مدیریت دوربین ها خواهد شد. معمولا هزینه های هنگفتی بابت خریداری ، نصب ، پشتیبانی و بروز رسانی نرم افزارهای این چنینی می شود.
9.
قابلیت افزایش نامحدود: در هر زمان می توان تعداد دوربین ها و کاربران را بدون هیچگونه محدودیت و صرف هزینه ای ، با تغییر نوع نرم افزارمربوطه افزایش داد.
10.
برخورداری از تجهیزات جانبی: اکثر تجهیزات جانبی مورد نیاز مانند پایه دیواری ، میکروفن ، اسپیکر ، کاور محافظ و ... به همراه دوربین ارایه می گردد و بنابراین هزینه های مربوط به تهیه مجدد آنها به شدت کاهش می یابد.




تعداد نظرات :0